چه كساني كانديدي براي روش هاي كاشت ريش و سبيل هستند ؟
نوشته شده توسط : رعنا

افرادي كه موهاي ريش و سبيل كم پشتي دارند و يا به واسطه آسيبهاي فيزيكي يا سوختگي و مشكلات پوستي رويش مو و سبيل هايشان متوقف شده است مي توانند با مشورت با پزشك اينكار را انجام دهند .

ملاقات با پزشك معالج بهترين راه براي تصميم گيري است از آنجاييكه نوع و كيفيت و تراكم مو در موفقيت عمل كاشت نقش مهمي ايفا مي كند . سابقه پزشكي و مصرف داروهاي خاص هم بايد در پروسه كار مورد ارزيابي قرار بگيرد . معمولا بعد از ۲۵ سالگي زمان خوبي براي انجام اين عمل خواهد بود .

از آنجاييكه ريش و سبيل در ظاهر مردانه و زيبايي فرد بسيار موثر است انتخاب كلينيك مجهز  و يك متخصص كاشت مو خوب به شما كمك خواهد كرد تا موهاي ريش و سبيل پيوندي ظاهري كاملا طبيعي و با تراكم مطلوبي داشته  باشند .

نظر پزشكان در مورد عمل كاشت ريش و سبيل 

با توجه به پيشرفتهاي روزافزون و دقت بالاي ابزار و سوزنها و هم چنين مراقبتهاي قبل و بعد از عمل كاشت ، در صورتيكه فرد تمام فاكتورهاي لازم را براي كاشت ريش و سبيل داشته باشد اين روش از سوي پزشك به او پيشنهاد ميشود . در روشهاي قبلي تا حدودي جاي اسكار پس از جراحي مشهود بود و فرد بايد هميشه تا حدي موهايش را بلند نگه ميداشت تا اثر اسكار مخفي باشد اما امروز با ايجاد پانجهاي بسيار ريز و استفاده از رباتهاي پيشرفته با حداقل خطا و حتي انجام عمل به صورت اتوماتيم اكثر عملها با رضايت بالاي افراد همراه بوده است .

اما بهترين پزشك براي انجام اين عمل متخصص و جراح زيبايي و يا متخصص كاشت مو است البته نبايد فريب مراكزي را خورد كه هزينه كمتري پيشنهاد ميدهند اما در واقع كيفيت كار بسيار پايين خواهد بود و گاهي عوارض جبران ناپذيري براي فرد به همراه خواهد داشت به صورتيكه ممكن است فرد ريزش موي بيشتري را در محلهاي اهدايي تجربه كند 





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: